I efteråret valgte en ny forening, De Danske Sydhavskyster, Umwelt til at promovere Sydsjælland, Lolland, Falster og Møns attraktioner under ét – attraktioner som Lalandia, BonBon-Land og Knuthenborg Safaripark.
Nu har Knuthenborg Safaripark i tilgift valgt sit eget bureau – oven på en pitch med fire deltagere.
Et nyt ét af slagsen, i øvrigt – det hidtidige bureau var Co+, mens det nye er Raffinaderiet, som nu skal formidle ”drømmen om det store Safari-eventyr”.
Adam Lefeuvre Høyer, Client Service Director og partner i Raffinaderiet, siger om opgaven:
”Stort set alle kender Knuthenborg Safaripark. Men de fleste af os kommer der kun to gange i livet. Som barn – og når man selv er blevet forælder. Det skal der laves om på. Knuthenborg har lavet en række nye spændende tiltag, som gør det attraktivt at besøge parken igen og igen – og dét glæder vi os til at hjælpe dem med at kommunikere.”
I første omgang skal der udvikles en ny visuel identitet, som skal foldes ud både on- og offline. Dernæst skal der laves en kampagne, som skal skabe øget trafik til sæsonåbningen 2015.