Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Efter få måneder hos bureauet kom der et tilbud fra Danmarks største bilmærke, som var for godt til at sige nej til.

I slutningen af 2011 valgte Torben Rønler at overdrage sit bureau, AD/Cph, til Nørgård Mikkelsen København og samtidig selv blive ny kontaktdirektør i bureauet.

Det blev dog en kort karriere. Chevrolet fulgte med ham til Nørgård Mikkelsen, og her finder man nøglen til, hvorfor karrieren hos bureauet blev så kort.

“Chevrolets direktør, Kenneth Hansen, er blevet ny direktør hos Peugeot Danmark. Vi kender hinanden godt og har haft et succesfuldt samarbejde, så da han kom med et tilbud om at komme til Peugeot Danmark, så slog jeg til,” siger Torben Rønler og fortsætter:

“Det var bestemt ikke planen, og jeg kan godt se, at timingen ikke er god. Men det var et af den slags tilbud, der er svære at sige nej til.”

Han er ansat til nogle konkrete projekter, men det er for tidligt til at fortælle nærmere om, hvad de går ud på.

Torben Rønler var tidligere en del af Ellerman/Rønler, og han stiftede AD/Cph efter en lidt omtumlet skilsmisse i 2008.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club