Af peng

Et af landets største digitalbureauer, DIS/Play, har fået ny adm. direktør – hentet i egne, kreative rækker.

Det digitale bureau DIS/Play har indledt 2012 med at udnævne en ny adm. direktør. En ny mand på posten, men ikke en ny mand på bureauet, der ifølge seneste regnskab er landets 4. største digitalbureau. Steffen Blauenfeldt Otkjær har nemlig været kreativ direktør på bureauet de seneste fire år og afløser Lasse Morell, der har været adm. direktør de seneste seks år.

Lasse Morell forbliver direktør i virksomheden og skal fremover lede DIS/Plays nye aktiviteter på det tyske marked.

“Vi har før forsøgt os uden for de danske grænser, og det vil vi blive ved med, hvis vi ser en gylden mulighed, og rationalet er på plads. Tyskland er blandt de mest interessante markeder i Europa lige nu, og vi og vores samarbejdspartnere har identificeret et enormt vækstpotentiale her,” siger Lasse Morell.

Fokusområder er imidlertid ikke kun geografiske – således peger Steffen Blauenfeldt Otkjær på det mobile marked som fokuspunkt i det nye år.

“I dag er stort set alle vores løsninger knyttet til mobile enheder, og det vil fortsætte i 2012. Vi vil være det naturlige førstevalg på mobiludvikling til det private og offentlige Danmark, og det glæder jeg mig til at kæmpe videre for,” siger adm. direktør Steffen Blauenfeldt Otkjær.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club