Krifa, Kristelig Fagbevægelse, er med sine flere end 200.000 medlemmer blandt Danmarks største fagforeninger og A-kasser. Nu vil foreningen forsøge at styrke sin digitale tilstedeværelse for dermed at styrke sin markedsposition.
Krifa har derfor søgt efter et bureau til at hjælpe med at udvikle og implementere den digitale strategi, og valget er faldet på Creuna.
”Målinger placerer ofte Krifa som Danmarks bedste fagbevægelse i forhold til kundeservice og kundetilfredshed. Denne position vil vi fastholde og styrker derfor vores digitale platforme for at skabe endnu bedre kundeoplevelser. Creuna er valgt for at få en strategisk samarbejdspartner, som kan levere på vores høje ambitioner,” siger Krifas kommunikationschef Jonas Norgaard Mortensen i en pressemeddelelse.
Opgaven består i at udvikle Krifas medlemsservices og flytte danskernes opfattelse af, hvordan en fagforening og A-kasse kan agere digitalt.
“Krifa er i et marked med stor omskiftelighed og konstant behov for at udvikle services og produkter. Samtidig er det en kunde med – i vores bog – det rette mindset omkring en agil og lean-inspireret tilgang til digitale projekter,” siger Lars Elkjær Andersen, Director, Clients & Sales hos Creuna Aarhus, i samme pressemeddelelse.