Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Det er altid godt med gode relationer mellem kunde og bureau. I Top-Toys tilfælde blev relationerne så gode, at de nappede kontaktdirektøren.

Top-Toy må have haft et rigtig godt samarbejde med deres bureau Advance, som de valgte for halvandet år siden ved en bureaukonkurrence.

I hvert fald har de nu nappet en af bureauets ansatte, nemlig kontaktdirektør Thomas Meng, der dengang bureauet fik Top-Toy på kundelisten, sagde til Bureaubiz, at Top-Toy var en ønskekunde.

Han har dog nok ikke på det tidspunkt tænkt på, at han halvandet år senere skulle skifte kundeforholdet ud med et ansættelsesforhold som Director of Retail Marketing.

Top-Toy kender deres nye marketingmand og hans kompetencer godt:

“Vi valgte at ansætte Thomas Meng på baggrund af en omfattende rekrutteringsproces i efteråret. Med denne ansættelse får vi en fremragende kapacitet til at brede vores marketingaktiviteter ud til alle platforme og mediekanaler”, siger Peter Gjørup, Joint Group Managing Director for Top-Toy i en pressemeddelelse.

Thomas Meng får ansvar for at styrke Fætter BR og Toys R Us yderligere i alle de nordiske lande og Tyskland.

Samarbejdet med Advance fortsætter ufortrødent og adm.dir. Claus Wittenborg fra Advance ønsker først og fremmest Thomas Meng til lykke med den spændende marketingstilling:

“Vi glæder os rigtig meget til at fortsætte rejsen sammen med Top-Toy, der startede i 2010 og til at fortsætte samarbejdet med Thomas Meng, selvom han nu sidder på den anden side af bordet”.

Kontaktchef Mette Hørdum overtager det overordnede kundeansvar for Top-Toy, men bureauet søger samtidig en ny kontaktdirektør/-chef med international erfaring.

 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club