Af Peter Engholm 25@mail.dk

Efter en tid uden reklamebureau arbejder banken nu sammen med det under et år gamle Hartmann, Schmidt og Ravn.

Lån & Spar Bank har indledt samarbejde med Hartmann, Schmidt og Ravn (HSR), og første opgave har været lanceringen af LSBprivat – en kampagne, der allerede er i luften.

“I tæt dialog med HSR valgte vi en ny kreativ tilgang til kunderne i LSBprivat kampagnen, og det er naturligvis med stor tilfredshed, vi kan se, at det med det samme har givet resultater,” siger kreativ chef i Lån & Spar Bank, Anders von Essen-Leise.

Lån & Spar Bank har tidligere samarbejdet med Bergsøe4, men den seneste tid er opgaverne – ifølge Bureaubiz’ oplysninger – blevet løst inhouse. Men efterspørgslen på LSBprivat-produktet har dannet grundlag for en udvidelse af samarbejdet mellem Lån & Spar Bank og HSR om en endnu bredere opgave.

HSR er et ungt bureau på godt ni måneder, ejet – sammen med 727 – af Lars Hartmann, Lars Schmidt og Tina Ravn. De forgange måneder har bureauet løst større opgaver for bl.a. TV3/TV3+, Synoptik, Politiken Annoncer og Hartmann’s/Shamballa Juvels.

“Vi har en anderledes tilgang til kunderne og processerne; bl.a. tror vi på vigtigheden i at turde diskutere kreative grundideer med vore kunder. Og det virker som om, dialogen om ideerne er noget, kunderne har manglet” siger HSR’s adm. direktør, Tina Ravn.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club