Lastbil-gigant vælger nyt bureau i Danmark

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

For et år siden valgte MAN Truck & Bus Umwelt. Nu har de i stedet valgt et mindre bureau.

For godt et år siden valgte MAN Truck & Bus Umwelt som reklamebureau.

Dengang var MAN også i dialog med reklamebureauet In-Mind, men det blev ikke til noget. Det gør det til gengæld nu, da lastbils-importøren melder ud, at de fremadrettet har valgt In-Mind.

”Vi har haft et fint samarbejde med Umwelt, men havde behov for at finde et bureau, der passede bedre til de marketingopgaver, vi står overfor,” siger Claus Lindholm, der er Market Communication Manager.

In-Mind har allerede været involveret i MAN Truck & Bus’ messe i Herning samt i 100-års jubilæums karavanen og skal fremadrettet tage sig af al markedsføring.

Hos In-Mind glæder man sig naturligvis over den nye kunde:

”Arbejdstilgangen hos MAN er meget forskellig fra vores andre kunder, hvilket giver opgaverne et anderledes og spændende perspektiv. Vi kigger målgruppen i øjnene på en helt anden måde og det giver os nogle virkelig spændende muligheder”, siger Jesper Bräuner, Co-founder og kreativ direktør hos In-Mind.