For ikke så længe siden fik In-Mind en ny kunde i form af Brdr. Prices restauranter.
Nu melder bureauet så om en anden kunde, der også opererer inden for velsmag.
Det er den den danske del af den italienske kaffeproducent Segafredo Zanetti – der er verdens største privatejede kaffebrand – der har valgt In-Mind til at udarbejde en etableringsstrategi i danske supermarkeder.
Helt konkret er opgaven i første omgang for In-Mind at bistå Segafredo Zanetti Danmark med en overordnet positionering i Danmark, herunder rådgivning, udvikling og implementering af POS i butikkerne samt integration mellem offline og online.
Brandet er allerede indarbejdet hos restauranterne og den succes det har her skal bruges som løftestang:
”Grundet den succes vi har i Horesta, er vi nu klar til at tage næste skridt og etablere os på det danske marked – så at sige fra supermarkedshylderne og ud i de danske køkkener”, siger Country Manager hos Segafredo Zanetti Danmark, Kristian Kohn.
Ifølge den danske landechef er In-Mind blevet valgt fordi de har viden om retailmarkedet og har forståelse for at kombinere de digitale medier med retail delen.
Hos bureauet er man selvsagt glad for opgaven:
”Segafredo Zanetti Danmark er et rigtig spændende brand for os at arbejde med, da det har potentialet til at blive én af de helt store spillere på det danske marked. Segafredo Zanetti Danmark passer godt til In-Mind og vores kompetencer”, siger kreativ direktør, Jesper Bräuner i en pressemeddelelse.