Waterfront Shopping i Hellerup havde visket tavlen ren, markedsføringsmæsssigt, ved indgangen til 2015: En ny marketingchef, Lisbeth Rosborg, var netop tiltrådt, og aftalen med det hidtidige reklamebureau var sagt op.
Og således tog Lisbeth Rosborg fat på at finde et nyt bureau til at håndtere markedsføringen af centret:
”Briefen til de tre bureauer, jeg inviterede til pitch, var, at Waterfront er et shoppingcenter, men ikke et storcenter – det er et lille center og et lokalt center, der ikke trækker fra et stort markedsområde. Beliggenheden i Tuborg Havn er unik, og det er restauranterne også i forhold til traditionelle centre. Og endelig er der convinience-delen – Waterfront er nemt at komme til og fra,” siger Lisbeth Rosborg.
Og det lille center valgte et lille – om end voksende – bureau i form af Anew.
”Anew viste ikke kun en forståelse for centret som helhed, men leverede også en kreativ vinkel, som formåede at skille sig markant ud,” siger Lisbeth Rosborg.
Anew har på det seneste markeret sig inden for detailhandlen – bureauet er ikke kun valgt som Baressos reklamebureau, men også som bureauet, der har leveret design og indretning af kaffekædens nye cafeer. I den forbindelse er to arkitekter blevet fastansat. Anew står også bag indretningen af Tinderbox’ nye butikker, bl.a. i Frederiksberg Centret.
Hvad angår Waterfront, så vil samarbejdet med Anew kunne ses i centrets kommunikation fra slutningen af april.