Won Won i Viborg er et af de nyere bureauer, som har kunnet glæde sig over fremgang. Der sidder nu fem medarbejdere med kunder som Grundfos, KMD og Tøjeksperten.
Og nu også Tvis Køkkener.
Selskabet har nemlig valgt at tildele Won Won opgaven at hjælpe med udviklingen af et nyt design og en ny kommunikationsplatform.
Tvis kæden, som har 25 forhandlere i Danmark og ti i Norge, har lagt en ambitiøs plan om at ekspandere kraftigt i hovedstadsområdet med en hel ny type køkkenbutikker.
”De nye citybutikker kommer til at adskille sig fra størstedelen af tidens meget store køkkenbutikker, der ofte er placeret uden for centrum. Vi ønsker i stedet at skabe en stribe små, overskuelige lokalbutikker, som er placeret helt tæt på forbrugeren,” siger Jesper Valentin, der er kædechef for Tvis Køkkener.
Åbningen af de nye citybutikker skal dermed også hjælpe til at øge kendskabet til det jyske køkken brand.
Første opgave bliver dog at pudse designet af, så det kan rumme både de traditionelle køkkenbutikker samt det nye koncept.
”Der er ingen tvivl om, at Won Won har formået at læse både os og et trængt og overkommunikeret køkken-marked rigtigt fint. Herved har de ramt en fornyet identitet og kommunikation, som helt sikkert vil skabe en fornyet interesse omkring Tvis Køkkener,” siger Jesper Valentin.
Kunden er kommet i hus hos Won Won uden forudgående konkurrence. Hvor meget Tvis kan komme til at betyde for bureauet, kan direktør og partner Jes Ejsing endnu ikke sige noget om.
“Første opgave handler om identitet og kommunikationsplatform. vi har endnu ikke aftalt noget om, hvor meget vi bliver involveret i den efterfølgende proces,” siger Jes Ejsing og fortsætter:
“Vi oprustede i sommer med en strategisk planner. Det har været en god ide – både i forhold til at lande Tvis og i forhold til at kunne løfte opgaven.”