Lingeri-mærket Triumph styres nu på syv europæiske markeder ud af kontoret i Danmark.
Det førte for en lille måned siden til valget af IUM som mediabureau på alle markederne, og nu følger så valget af et nyt reklamebureau.
Resultatet af bureaukonkurrencen blev, at Advance nu skal hjælpe med at markedsføre brandet i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Holland, Belgien og Luxemburg.
” Vi har kigget efter et bureau, som evner at arbejde både strategisk og kreativt på tværs af kanaler og som samtidig er internationalt orienteret, da vi dækker 7 markeder med forskellige konkurrencesituationer. Triumph er et af verdens ældste lingerimærker og har igennem tiderne lavet markant kommunikation. Og det forventer jeg, vi kommer til igen, siger Christian Drachmann, der er Brand Director, Northern Europe.
For to år siden indledte Triumph et samarbejde med det lille bureau Flowe. Bureauet er dog ophørt sidste år, mens en af stifterne nu er at finde hos TBWA.
“Vi arbejder også for Piz Buin, hvor kvinder ligeledes er den primære målgruppe, så på indsigtssiden vil der være oplagte synergier. Samtidig er lingerimarkedet virkelig interessant at arbejde med, fordi valg af undertøj er så personligt og intimt. Så både vores kreative og plannere har fået en sjov og spændende udfordring,” siger Søren Brandt Lassen, der er Client Service Director hos Advance.