De mest prisvindende kreative kampagner i verden

Emil Malte Simonsen
emil.s@bureaubiz.dk

The Drum har rangeret det bedste kreative arbejde i verden målt på awards. Se kampagnerne her.

Hvert år udpeger det internationale onlinemedie The Drum de brands, bureauer og personer der har lavet det bedste kreative arbejde i det forgangne år.

I år har The Drum også rangeret de 20 bedste kampagner i verden – målt på antallet af priser ‘i industriens store shows’. 

Se de mest 10 prisvindende kampagner her.

1) ‘The Tampon Book’ for The Female Company af Scholz & Friends Berlin

 

2) ‘Moldy Whopper’ for Burger King af David Miami, Inga og Publicis Bucharest

https://www.youtube.com/watch?v=oSDC4C3_16Y

 

3) ‘A Sweet Escape’ for Chupa Chups af Cheil Hong Kong

 

4) ‘The EVA Initiative’ for Volvo Cars af Forsman & Bodenfors Gothenburg

 

5) ‘Eva Stories’ for K Galleries af Leo Burnett Israel

 

6) ‘Swipe Night’ for Tinder af 72andSunny Los Angeles

7) ‘The Small Escape’ for BMW af Jung von Matt Hamburg

8-9) ‘Crocodile Inside’ for Lacoste af BETC Paris

https://www.youtube.com/watch?v=gKUWCyA55cE&feature=emb_title

 

8-9) ‘The most Challenging Pingpong Table’ for Japan Para Table Tennis Association af TBWA\Hakuhodo

10) ‘Bounce’ for Apple Airpods af TBWA\Media Arts Lab LA

https://www.youtube.com/watch?v=ZR1OQmLoyI0&feature=emb_title

 

Se alle de 20 mest prisvindende kampagner i Drums artikel.