L’Oreal vælger dansk aktiveringsbureau

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Opgaven er nordisk og det er L’Oreal Luxe, der er opdraggiveren.

Der blev tale om genvalg, da L’Oreal Luxe gennemførte en evaluering af sine activation-opgaver i Norden. Og det er en god nyhed for det danske bureau, Sektor.

“Vi kender Sektor særdeles godt – vi har samarbejdet i over 7 år og kender derigennem deres service og kompetencer. Men det er vigtigt af og til at undersøge markedet for at sikre at vi har de bedste samarbejdspartnere til vores organisation. “siger Scandinavian Marketing Director Sissel Nerby fra L’Oréal Luxe og forsætter:

“Vi har været igennem en længere proces og evalueret mulige samarbejdspartnere i alle de nordiske lande og endte med at finde ud af, at det vi havde i forvejen, var det bedste.”

Aftalen omfatter en række bureaumæssige opgaver her under adaption af outdoor, annoncer, netbanner og TVC.

L’Oréal Luxe står for brands som Biotherm, Biotherm Homme, Lancôme, Yves Saint Laurent og Giorgio Armani.

Jesper Marcus, direktør i Sektor, kan glæde sig over, at genvalget kommer kort tid efter, at bureauet har indledt et omfattende samarbejde med Aller Koncernen. Sektor arbejder desuden også på de nordiske markeder for en række andre kunder – bl.a. Nordic Sugar og Mars Nordic.