Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Kongebrogården i Middelfart får lavet annoncer af et meget usædvanligt navn: ”Hvad damerne gemte” Men hvem står bag?

Nogle gange kan det være interessant at læse i hjørnerne af en printannonce, for her står hvilket bureau, der har skabt den.

Ser man på hotel og kongres-centret Kongebrogårdens annoncer, ser man følgende navn:

“Hvad damerne gemte”.

Et usædvanligt navn … som ikke dækker over et nyt bureau men rent faktisk nogle damer – og endda nogle mere kendte af slagsen.

Det viser sig nemlig, at tidligere Home Sweet Home ejer og kreativ direktør på Grey København, Heidi Volke, er en af dem, der gemmer sig bag navnet. En anden er Olga Bastian fra Liquid Minds. Det er således ikke et egentlig bureau, og som det fremgår af Bureaubiz i dag, er Heidi Volke stærkt involveret i et andet projekt under navnet Protocol.

“Jeg håber selvfølgelig, at jeg kan komme til at leve af Protocol, men indtil videre free-lancer jeg ved siden af. Kongebrogaarden har jeg dog ikke tænkt mig at droppe. Det er en kunde, jeg har arbejdet for i en årrække, og den vil jeg nødig slippe”, siger Heidi Volke og forklarer navnet således:

“Kongebrogaarden er en kunde, som giver os mulighed for at lege og overraske. “Hvad damerne gemte” er et udtryk for den kreativitet, vi får lov at realisere. Og så er der selvfølgelig den side-betydning, at vi ikke er et rigtigt bureau, men en kreativ konstellation, som lever stille”.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club