Telenor har flere ledige chefjob i marketingafdelingen efter, at Lenka Rosolova har overtaget ansvaret for den samlede marketing-funktion.
Det er dog ikke et af de job, som Kasper Søvsø netop er trådt ind i – selvom han kommer fra et marketingjob hos Flügger, hvor han havde titel af chef for Brand Communication samt CRM og e-commerce.
I stedet er han rykket over til et job i kundedivisionen under Jesper Hansen. Her har han fået et job med titlen Head of Digital Channels and Interfaces.
Hos Flügger har Tania de Sanctis overtaget ansvaret som e-Commerce manager, men herudover er man i gang med nogle omstruktureringer.
Alle funktionerne er dog endnu ikke på plads og meldt ud internt, og derfor ønsker man ikke at fortælle nærmere om hvem, der skal varetage hvilke poster.
Selskabet valgte for to år siden at outsource den del af marketingafdelingen, der har stået for reklameproduktionen og i stedet knytte sig stærkere til et bureau. Valget faldt på AdPeople.
Desuden har Flügger fornylig indledt et bredere digitalt samarbejde med Magnetix om udviklingen af den kundeklub, som blev lanceret i foråret, og hvor man er tilfreds med de foreløbige resultater.