Martin Werner bag drømmende nye SAS-film

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Luftfartsselskabet er på gaden med en ny film efter man i efteråret lancerede sin We Are Travellers kampagne. Se den her.

Da SAS i september lancerede sin nye kampagne efter valget af bl.a. The North Alliance bureauerne Åkerstam & Holst og &Co som nye partnere, fik filmen ikke det aller bedste skudsmål blandt branchefolk.

Nu er man så på gaden med den ny film instrueret af Martin Werner – og denne gang er det et meget drømmende univers.

“Vi synes, det er blevet en virkelig vellykket, sjov og flot reklamefilm. For at få den fulde fortælling med vil jeg også opfordre alle interesserede til at kigge på vores andre reklameplatforme,” siger Kenneth Christiansen, marketingchef i SAS Danmark.

Kampagnen vil være at se i både tv, på en lang række digitale platforme, som udendørs reklamer (se eksempler herunder) og selvfølgelig på sas.dk, i magasinet Scandinavian Traveler og på online platformen scandinaviantraveler.com.

“Kampagnen, der begynder i dag, fortsætter ud af samme ”we are travelers” spor. Den forener oplevelser og adfærd, som frekvente rejsende har tilfælles,” siger Kenneth Christiansen.

Kampagnens kreative koncept er udarbejdet for SAS af et skandinavisk team bestående af de kreative bureauer Åkerstam & Holst, Los, & Co og OTW samt mediebureauerne Mindshare, MediaCom og Tre Kronor Media. Bacon er produktionsselskab.