Masser af krammere skal markedsføre Nordfyn

FiG

Odensebureauet Clockwork har vundet budgettet for Nordfyn og er udkommet med en film. Se den her.

På Nordfyn vil man både holde på beboerne og gerne have nye til – og det kræver markedsføring.

Til formålet har man efter en konkurrence valgt et samarbejde med Odense-bureauet Clockwork, der bl.a. har lavet en ny film. Spottet er produceret af Friends Film og instrueret af Lars Nørretranders.

Herudover er der en online bannerkampagne med vægt på boligsider, på Facebook og et nyt website, merefyn.dk, som er udviklet i samarbejde med webbureauet Plant. Desuden vil borgerne blive informeret og motiveret som ambassadører gennem direct mals.

Kampagnen bygger videre på tidligere indsatser, hvor sloganet senest har været “Mere Fyn for pengene”.

“Sammen med Clockwork har vi dog valgt at udvide begrebet “Mere Fyn” og at flytte fokus fra det rationelle til det emotionelle. De rationelle backup-argumenter som billige byggegrunde og lavere huspriser er udmærkede. Men Nordfyn har så meget mere at tilbyde, og krogen skal være emotionel. Vi skal flytte fordomme,” siger Christel Gørtz, Kultur- og Fritidskonsulent hos Nordfyns Kommune.