Mediabroker ansætter TV 2 direktør

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Mediabureauet styrker sig ledelsesmæssigt på den klassiske forretning med ansættelsen af Majbritt Krogh.

Mediabroker er som mediabureau blevet kendt for sit stærke fokus på respons-orienteret markedsføring og har bl.a. gjort sig stærkt bemærket i Postens DM-pris.

Men nu styrker bureauet sig på den klassiske forretning med ansættelsen af Majbritt Krogh, der kommer fra en stilling som analyse- og mediedirektør i TV 2.

Hos Mediabroker får Majbritt Krogh ansvar for trading og media.

“Selvom vi ganske rigtigt har positioneret os på et fokus på respons, så har vi stadig en betydelig forretning inden for det klassiske område. Og vores filosofi er ikke enten/eller. Vi mener udfordringen er at binde tingene sammen, og nu styrker vi os så på den klassiske forretning,” siger adm. dir. Peter Ottesen.

Ansættelsen sker også i lyset af, at bureauet er vokset – der er nu 17 medarbejdere – og at Peter Ottesen derfor har fået sværere ved at være lige meget til stede på alle områder.

Majbritt Krogh har været hos TV 2 siden 2006 men været mindre synlig i de seneste år på grund af to gange barselsorlov. Før TV 2 havde hun forskellige ledende roller i MEC Danmark.