Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Nørgård Mikkelsens nye bureau i København opruster med ny kontaktdirektør og fem nye kunder. Desuden er Nørgård Mikkelsen i Odense aktuel med ny kampagne for ny kunde.

Småt er godt, vil nogen sige. Men måske er større bedre. Torben Rønler, der har mange års erfaring som bureaumand – også som selvstændig – hælder til det sidste.

Efter en lidt omtumlet skilsmisse fra Ellerman/Rønler startede han sit eget bureau op under navnet AD/Cph, og det er gået meget godt. Bl.a. landede han budgettet for Chevrolet.

Alligevel har han nu valgt at nedlægge bureauet og i stedet tage imod en ansættelse som kontaktdirektør hos Nørgård Mikkelsen København – det tidligere Living Brands. Med sig tager han en grafiker og fem kunder – med Chevrolet i spidsen.

“I det seneste år har jeg ofte overvejet at konsolidere min forretning med et større bureau, med henblik på at kunne stå stærkere i fremtiden og samtidigt få adgang til et større niveau af kompetencer,” siger Torben Rønler og fortsætter:

“Efter at have haft møder med 2-3 bureauer kom jeg frem til, at det bedste match var med Nørgård Mikkelsen København. Bureauets forretnings- og resultatfokuserede tilgang er et godt match til min egen måde at tænke på.”

Nørgård Mikkelsen København har samtidig ansat en ny kontaktchef, Jakob Hyldebrandt, der kommer fra Liquidminds. Han har desuden en fortid hos DDB og BBDO.

Dir. Peter Brockdorff karakteriserer det som en markant oprustning. Bureauet går fra 9 til 12 medarbejdere.

“Torben Rønler repræsenterer en solid erfaring, som passer perfekt ind i vor eksisterende organisation,” siger Peter Brockdorff.

Ud over en oprustning i København, kan Nørgård Mikkelsen også berette om en ny kunde. Det drejer sig om Danmarks Skatteadvokater, der blev vundet tidligere på året. Men netop nu er man i gang med at søsætte en kampagne, der skal øge kendskabet til skatteadvokaterne – og dermed deres markedsandel på rådgivning i konkurrence med revisorer.

“I dag bliver skatteadvokaten associeret mere med retssager end med rådgivning, og det vil vi med kampagnen lave om på. I modsætning til hvad mange tror, så handler skatterådgivning ikke kun om regnskaber og tal, men om konsekvenser af helt almindelige, menneskelige handlinger. F.eks. om hvor man bor, hvor man arbejder og hvordan. Med relevant rådgivning og rettidig omhu kan vi hjælpe vores kunder med at undgå, at skattesager bliver til retssager, og derved spare mange mennesker og virksomheder for både tid, penge og besvær”, siger Claus Holberg, der er formand for Danmarks Skatteadvokater.

Et nyt site – www.danmarksskatteadvokater.dk – er det mediemæssige omdrejningspunkt, og desuden indrykkes der annoncer i store dagblade.

 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club