3-direktør fylder 40

Vice President og direktør for privatmarkedet i 3, David Elsass, fylder 40 år den 8. juli.

David Elsass er bl.a. manden bag konceptet 3LikeHome samt den prisvindende Snoop Dogg kampagne.

Med et hjerte, der banker for gadgets, mobil teknologi og digitaliseringens mange muligheder, har David Elsass slået sine folder i mobilbranchen de seneste 6 år.

I 2013 fik han sit nuværende job hos 3 som Vice President og direktør for privatmarkedet.

Han blev rekrutteret internt til jobbet efter at have haft en stilling som Head of Consumer Marketing i 3 siden 2009 og siden 2012 også med ansvaret for CRM.

Som marketingansvarlig i 3 var David manden bag selskabets kampagner, ligesom han havde ansvar for udvikling af strategien for abonnementer og tilbud.

David Elsass’ overordnede ansvar hos 3 i dag er at bidrage til 3’s vækstmål og forstærke 3’s position i markedet som ’klassens frække dreng’, der bringer innovative produkter og services til markedet.

Dette sås bl.a. i foråret 2014, hvor 3 lancerede et tilbud til danskerne om at bruge deres mobil på ferien i udlandet til samme priser som derhjemme.

Konceptet fik navnet 3LikeHome, og 3 har siden med David Elsass i spidsen udvidet konceptet til nu at omfatte i alt 24 lande inkl. populære feriedestinationer som Spanien.

I marts 2015 modtog David Elsass Berlingskes Detailhandelspris for 3’s nye markedsføringsunivers med stjernerapperen Snoop Dogg i front.

David kom til 3 fra en stilling som Manager for Market & Portfolio Strategy i Nokia, og har desuden en baggrund som Concept Manager i IC Companys og Account Manager hos Kunde & Co.