3 udnævner Director Customer Management

Sidsel Rosendal Olsen har været i 3 siden 2009.

Sidsel Rosendal Olsen er pr. 1. februar udnævnt til Director Customer Management i teleselskabet 3.

Sidsel Rosendal har siden sin ansættelse i 3 i 2009 og senest som Head of Customer Management, Consumer & Business Market, arbejdet med kundetilfredshed, værdigenerering i servicefunktioner og procesoptimering.

36-årige Sidsel Rosendal Olsen vil i sin nye position fortsætte arbejdet med at optimere 3’s kundeservice og vil stå i spidsen for implementeringen af en ny organisationsstruktur i Kundeservice, hvis funktioner i fremtiden vil komme til at spille en endnu mere central rolle hos 3.

”Sidsel har siden sin ansættelse tilbage i 2009 leveret en utrættelig indsats i arbejdet med at optimere vores kundeservicefunktioner, så det er en helt naturligvis udvikling, at hun skal lede arbejdet med den nye servicestruktur. I 3 er et stærkt kundefokus et vigtigt værktøj i forhold til vækst, og vi har fuld tillid til, at Sidsel er den rette til at føre den nye struktur ud i livet og dermed skabe de ønskede resultater” siger Peter Kirk Nielsen, Vice President for HR i 3.