Bureaunyt: For 30. mio. kr. nye kunder til Valtech

Læs også om millioninvestering til dansk marketingplatform og en udstrakt hånd til udsatte unge fra en Oscar-vindende instruktør samt Gotcha, der kan sige goddag til Fujitsu.

Trods corona kan Gotcha sige goddag til Fujitsu 
På trods af Covid-19 har brandbureauet Gotcha budt velkommen til det verdenskendte brand Fujitsu. De har valgt Gotcha som bureau i jagten på at digitalisere sin markedsføring i Danmark.

”Vi har valgt Gotcha som partner, da de besidder stærke digitale kompetencer og samtidigt kan udfordre os på, hvordan vi henvender os til vores målgrupper. Vi har et stort fokus på at få styrket vores digitale tilstedeværelse og vores online aktiviteter her i Danmark, og det glæder vi os til at samarbejde med Gotcha om,” siger Rikke Bindslev Petersen, marketing manager Denmark hos Fujitsu.

Fem nye kunder til Valtech til en værdi af 30 mio. kr. 
Valtech oplevede under corona-krisen, at kunder nedskalerede produktionen, hvilket havde den konsekvens, at man måtte sige nej til fem ud af 140 medarbejdere.

”Vi oplever, at en række eksisterende kunder foretog en næsten øjeblikkelig – og forventelig blivende – ændring i deres efterspørgsel for vores services. Og det måtte vi tage konsekvensen af,” siger adm. direktør Michael Krogh-Schlichter.

Samtidig har det digitale konsulenthus dog lykkes med at få fem nye kunder indenfor i folden lige før sommerferien.

Michael Krogh-Schlichter vil ikke ud med, hvilke kunder det er, men vil til gengæld gerne sige, at de befinder sig inden for produktion, NGO og uddannelse, og at man forventer en omsætning på i alt 30 mio. kr. om året på de nye kunder.

”De 5 nye kunder vil tilsammen vil bringe os rigtig meget arbejde – og for øvrigt er det på hver deres facon nogle vanvittigt interessante virksomheder at arbejde med. Så efter et forår og sommer, der for alle har føltes som en rutchebane, ser vi særdeles positivt på det resterende 2020, og ligeledes for 2021,” siger han.

Udsatte unge får hjælp af dansk Oscar-vindende instruktør
Et nyåbnet fristed for unge under 18 har fået hjælp med at sprede sit budskab fra en masse frivillige samt en Oscar-vindende dansk instruktør.

Læs mere her

Udsatte unge får hjælp af dansk Oscar-vindende instruktør
Et nyåbnet fristed for unge under 18 har fået hjælp med at sprede sit budskab fra en masse frivillige samt en Oscar-vindende dansk instruktør.

Læs mere her

Dansk marketingplatform lander millioninvestering
Den danske tech-startup Zuuvi, der er en platform, som gør det muligt for virksomheder at udvikle og designe bannerannoncer, har netop fået en millionindsprøjtning fra Weco A/S.

Hovedparten af den nye kapital vil blive brugt på markedsføring for at nå ud til flere marketingafdelinger, der har brug for det rette værktøj for selv at kunne lave bannerannoncer og ikke mindst analysere på dem for at se, hvordan de performer.

Det oplyser Zuuvi i en pressemeddelelse, hvor det også fremgår, at virksomheden hidtil har genereret mere end 15.000 annoncer og bannere til kunder som Børsen, Toyota, Codan, Spillehallen.dk og Singapore Airlines.

Alexander Augustesen, CEO og partner i Zuuvi, siger i pressemeddelelsen, at ambitionen er, at det skal være “lige så let som at bygge et power-point-slide” at lave bannerannoncer: 

“Så vi skal bruge investeringen til at skalere Zuuvi som forretning, men også til at udvikle produktet, så vi fortsat kan understøtte endnu flere nytænkende marketing-teams i selv at producere kvalitetsbannere til deres digitale kanaler.”