Bureaunyt: Frankly laver globalt program for Facebook

Danske Frankly har hjulpet Facebook med deres nye globale politiske program, Open Loop, der skal bygge bro mellem dem, der udvikler ny teknologi og dem der regulerer teknologien. Udover navnet, […]

Danske Frankly har hjulpet Facebook med deres nye globale politiske program, Open Loop, der skal bygge bro mellem dem, der udvikler ny teknologi og dem der regulerer teknologien.

Udover navnet, global policy program – har Frankly hele den visuelle identitet samt websitet. Samtidig har bureauet designet en 100-sider stor rapport. Facebook blev kunde hos Frankly i sommeren 2020.

Norlys-koncernen fortsætter hos Kvantum
Norlys har efter en bureaupitch valgt at fortsætte samarbejdet med Kvantum Copenhagen om digital markedsføring. 

”Vi fokuserer på digitale kunderejser i forhold til flere brands, der sælger sammenlignelige ydelser. Det skal håndteres strategisk og operationelt, og det har Kvantums specialister været meget stærke til,” siger CMO i Norlys, Marianne Skaanning om, hvorfor man har genvalgt Kvantum.

For nylig blev det meldt ud, at Norlys valgte Orchestra som sit første mediebureau, og derfor kommer Kvantum fremover til at arbejde tæt sammen Orchestra. 

Samarbejdet med Kvantum begyndte med digital rådgivning hos Stofa og SydEnergi i 2017, mens Norlys kom til for halvandet år siden.