Det digitale har altid fanget Mikkel Lippmanns interesse, og tilbage i 1997 var han med til at lave nogle af de første websites i landet for FALCK, PBS og TDC.
Sidenhen stiftede han reklame- og mediabureauet OMI, som på seks år er vokset fra at være tre til tyve ansatte.
Mikkel Lippmann og hans tre partnere havde fra starten fokus på det internationale og det betyder, at virksomheden i dag har en kundebase fordelt på syv forskellige markeder og 50 procent af omsætningen er baseret uden for Danmark.
Mikkel Lippmann, som i sin tid tog sin BA inden for kommunikation og antropologi i USA, har gennem sin karriere haft fokus på personlig udvikling.
Både i sin karriere og i interessen for cykling, har Mikkel Lippmann forsøgt hele tiden at presse sig selv og dermed blive ved med at udvikle sine kompetencer.
Mottoet er, at man skal omgås kloge mennesker for at blive klogere.
Projektet ”lykkefondens” drengeakademi, hvor drenge på kanten får mulighed for at udvikle sig og få en uddannelse, er noget Mikkel Lippmann er stolt af at bakke op om. Han støtter både fonden økonomisk og socialt ved at deltage i cykelløb med drengene.