Priserne i PRWeek Global Awards uddeles inden for forskellige kommunikationsdiscipliner, som f.eks. corporate branding, forandringskommunikation, CSR og PR gennembrud.
Fælles for disciplinerne er, at de hver især repræsenterer ’best practice’ på den globale scene.
Michael Ulveman har en journalistisk baggrund som korrespondent i USA, redaktør og journalist og siden som særlig rådgiver i Statsministeriet og i NATO.
De seneste år har han drevet sit eget kommunikationsbureau, og arbejder i dag med strategisk public relations og public affairs som adm. direktør og partner Ulveman & Partners.
Om udvælgelsen som jurymedlem i den international jury, siger Michael Ulveman:
”Jeg synes, at PRWeek Global Awards er en spændende mulighed for at lade sig inspirere af de bedste internationale kampagner og samtidig sætte vores eget arbejde lidt i relief. Vi kan altid lære af den internationale udvikling, især på et tidspunkt hvor der sker et skifte i strategisk retning, også herhjemme” siger Michael Ulveman, adm. direktør og partner i Ulveman & Partners.
Udover Ulveman & Partners er blandt andet verdens største PR-bureau, Edelman, samt de amerikanske bureauer Burson-Marsteller og det amerikanske Porter Novelli med i juryen.
Sidste år var blandt andet Starbucks, IBM, Microsoft og komiteen for bevaring af olympisk brydning blandt vinderne.
Læs mere om PRweek Global Awards her