Kommunikationsbureauet Geelmuyden Kiese har ansat Anna Thygesen som ny seniorrådgiver, hvor hun primært skal beskæftige sig med forbrugeradfærd og markedskommunikation.
Anna Thygesen kommer fra et job som leder af PrimeTime Diva – med speciale inden for den kvindelige forbrugeradfærd – hos PrimeTime Kommunikation.
Det er den første af en række ansættelser ifølge Geelmuyden Kieses adm. direktør, Morten Hofgaard Jørstad:
“Der vil komme flere nye medarbejdere ind til Geelmuyden Kiese i begyndelsen af 2015. Noget antal vil jeg ikke fastsætte lige nu. Vi er i samtaler med flere talenter og gode kandidater, som skal bidrage til, at vi øger vores ekspertise inden for stadig nye områder. Desuden planlægger vi nogle strukturelle ændringer af selskabet i 2015, som også hænger sammen med vores vækstambitioner.”
Hos PrimeTime har man allerede udnævnt den nye leder af PrimeTime Diva.
Det er Rie Kjellerup Eigtved, der kom til bureauet i august efter tre år hos Mannov.
Der vil stadig blive fokuseret på den kvindelige forbrugers købsadfærd hos PrimeTime efter lederskiftet.
”Jeg glæder mig meget til at få mulighed for at udvikle området her i PrimeTime, hvor jeg i samspil med vores digitale team og analyseafdeling vil give vores kunder nye redskaber til, hvordan man håndterer netop den kvindelige målgruppe i både kommunikationen og i salg,” siger Rie Kjellerup Eigtved.