Impact har budt velkommen til en ny senior e-business consultant.
Rasmus Ginnerup Lawaetz har efter næsten 10 års arbejde med digital commerce i Dansk Supermarked søgt nye udfordringer hos Impact, der beskæftiger sig med netop digital commerce.
I 2010 blev Rasmus en del af Dansk Supermarkeds første egentlige e-commerce-organisation bestående af et lille dedikeret team.
Siden har han haft fast plads i ledelsesteamet i den digitale organisation under Dansk Supermarked, der er vokset til et par hundrede ansatte i dag.
Blandt opgaverne har været det forretningsmæssige projektansvar for en række digitale commerce-projekter – herunder relanceringen af Bilka.dk, lanceringen af Føtex.dk, videreudviklingen af Wupti.com efter opkøbet, opstarten af Flowr.dk samt Dansk Supermarkeds nyligt offentliggjorte marketplace-satsning Wupti Marketplace.
I alt har IMPACT mere end 100 ansatte, og Rasmus Ginnerup Lawaetz er en af syv digitale forretningskonsulenter i Impact.