Head of Media Sales til VICE Media

Jakob Lykke kommer fra RADR Music.

Jakob Lykke får ansvaret for salg af medier på tværs af alle Vice’s platforme.

Han skal løfte mediesalget hos Vice Danmark samt udvikle strategiske partnerskaber for især Vice’s videoindhold.

Jakob Lykke kommer fra et job som Head of Business hos RADR Music, der er en video content platform under musik streaming-tjenesten TIDAL (tidl. WiMP Music).

Her havde Jakob ansvaret for strategi og forretningsudvikling, hvor han blandt andet arbejdede tæt sammen med Warner Music, Universal Music samt skandinavisk mediepartnere som MTG, MSN, Ekstra Bladet mfl.

“Efter at have arbejdet med digitalt mediesalg og content marketing i mange år, har jeg erfaret at ‘den gode historie’ med mennesket i midten er de mest afgørende elementer, når du vil lave appellerende content. Det må man sige, at Vice leverer til perfektion både i Danmark og resten af verden. Godt content er altafgørende også ift. mediesalg: Derfor er jeg enormt stolt og begejstret, når jeg møder vores samarbejdspartnere. Jeg glæder mig til, at blive bindeled mellem danske annoncører og et af verdens allerstærkeste mediebrands,” siger Jakob Lykke.