House Doctor henter marketing manager

Helene Birk kommer fra Økologisk Landsforening.

Helene Birk skal stå i spidsen for House Doctors marketing afdeling og bl.a. være med til at styrke virksomhedens brand portefolie, der omfatter en række livstilsbrands, herunder House Doctor, Meraki, Nicolas Vahe og Monograph.

Helene Birk har over 20 års erfaring med international marketing, heraf 16 års erfaring fra internationale marketing positioner i Arla Foods, hvor hun bl.a. har haft ansvar for virksomhedens globale strategi for yoghurt og health produkter.

Derudover har hun arbejdet som nordic marketing manager hos SaraLee med ansvar for Neutral og Zendium.

De sidste år har Helene været ansat som International Markedschef i brancheforeningen Økologisk Landsforening, hvor hun har drevet de internationale økologiske indsatser og bidraget til en voldsom vækst af den danske økologiske eksport samt planlægning af en større økologiske kampagne på det danske marked.

Helene har viden om international markedsføring og skal stå i spidsen for en afdeling med 10 ansatte hos House Doctor.