Kommunikationschef i Golden Days ny seniorrådgiver i Stagis

Charlotte Frost Andersen har også tidligere været ansat på Christiansborg, Jyllands-Posten og Essencius.

Charlotte Frost Andersen er ny brand seniorrådgiver hos kommunikationsbureauet Stagis.

Charlotte har en fortid som journalist og informationsmedarbejder på Christiansborg og Morgenavisen Jyllands-Posten. Samt hos Essencius, hvor blandt andet har arbejdet med kunder som Derma, Cola Light, Danske Spil og Johnson&Johnson.

Senest kommer hun fra et job som kommunikationschef i Golden Days, hvor hun har været med til at markedsføre og kommunikere Golden Days Festival; ‘Festival of Important Shit’.

Charlotte Frost Andersen har en Master of Science i Publishing fra New York University og er uddannet journalist fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

“Kommunikation skal først og fremmest være, hvor forbrugeren er. Det skal være brugbart, levende, autentisk, nemt afkodeligt – og så skal det have både bid og nerve,” siger Charlotte Frost Andersen, mens adm.dir. Nikolaj Stagis siger:

“Charlottes profil bygger bro mellem journalistik, PR, konceptudvikling og branding. Hun kender medierne og ved, hvad der skal til for at få omtale. Hun er ambitiøs på sine kunders vegne, og så er hun i besidelse af en både kreativ og konceptuel tilgang til kommunikation og markedsføring, som vi glæder os til at nyde godt af. Charlottes kompetencer ligger i forlængelse af Stagis’ behov for at kunne skabe løsninger på alle strategiske niveauer og for mange typer af kunder og organisationer. Vi er glade for at have hende ombord.”