Kvik udnævner ny Marketingdirektør

Og samtidig ansætter køkkenproducenten en category & store design manager.

Kasper Granat, 34, er udnævnt til marketingdirektør og Niels Stendys, 49 er tiltrådt som category & store design manager.

Kasper Granat kom til Kvik i slutningen af 2011 som international marketing manager og som nyudnævnt marketingdirektør får han ansvar for global marketing, produkt, kommunikation, innovation samt butiksdesign.

Han opgave bliver at styre og udvikle produktporteføljen i traditionel forstand, men også de løsninger og oplevelser Kvik tilbyder kunderne i kædens godt 135 butikker. Han bliver en del af ledelsen hos Kvik A/S.

Kasper Granat kom til Kvik i 2011 fra et job som marketingchef hos optikerkæden Louis Nielsen og før det var han i en årrække hos Vestas.

Kasper Granat har en master i international business economics fra Aalborg Universitet.

Niels Stendys får det overordnede ansvar for virksomhedens produktplatforme og butiksindretning.

Han kommer fra en stilling hos BoConcept, hvor han igennem de seneste ni år har arbejdet med forretningsudvikling.