Mantra-direktør fylder rundt

Hans Henrik Goth, stifter og medejer af Mantra, fylder 50 den 11. december 2012.

I ti år drev Hans Henrik Goth reklamebureauet Goth og Raffel sammen med Kirsten Raffel. Dernæst overtog han bureauet og efterfølgende fusionerede han med Createam, som i dag er Mantra.

Hans Henrik Goth har gennem tiden arbejdet med kampagner  overfor unge og rekrutteringskampagner for virksomheder som bl.a. Novo og AP Møller Maersk. Samt arbejde for kunder som Silvan, Netto og Profil Optik.

Sidste år fejrede Mantra 10 års jubilæum med at redefinere sig selv, fortalte fødselsdagsbarnet for nylig til Bureaubiz (link).

Mantra er i den forbindelse gået fra at være en halv snes medarbejdere til nu fem- hvoraf tre er partnere. I Hans Henrik Goths optik er man ’gået op i skyen’.

Det betyder, at man fremover supplerer med en række kompetencer efter behov, samt at man har indgået samarbejde med mediabureauet Carat og den grafiske virksomhed Kailow.

Hans Henrik Goth har gennem årene interesseret sig for mere end sit eget bureau. Blandt andet som bestyrelsesmedlem i DRRB – Danske Reklame- og Relationsbureauers Brancheforening og som flittig initiativtager til en lang række arrangementer i reklamebranchen.

Derudover har han også fundet tid til at være bestyrelsesmedlem i Kræftens Bekæmpelse.