MEC indgår samarbejde med ekspert i websiteoptimering

Jacob Hancke flytter med sin konsulentvirksomhed, Paso Research ind hos mediebureauet MEC.

Bofællesskabet mellem Paso Research og MEC er også et arbejdsfællesskab, fortæller adm. dir.for Paso Research, Jacob Hancke i en pressemeddelelse:

”Ved at genere brugerindsigt om både kundernes websites og de mediesites, hvor kundernes annoncer er placeret, kan vi hjælpe MEC med at levere et mere komplet tilbud til husets kunder. Vi ser frem til et frugtbart samarbejde.”

Paso Research er en dansk konsulentvirksomhed, der tester, måler og analyserer websites for brugervenlighed og brugeradfærd for at sikre optimering af balancen mellem websitets kommercielle målsætninger og målgruppens reelle behov og adfærd.

Fra CEO i MEC, Uffe Henriksen lyder det:

”Samarbejdet med Paso Research gør MEC endnu bedre rustet til at rådgive vores kunder, fx om hvordan de kan sikre, at deres egne medier fungerer efter hensigten. Når MEC har drevet trafik til kundens website ved hjælp af betalte medier, så kan vi samtidig sikre, at vi kommer helt i mål, dvs. at kundens besøg også fører til et salg.”