Kreativ direktør til AM Copenhagen
Mikkel Lemvig bliver ny kreativ direktør og associeret partner i AM Copenhagen. Her får han ansvaret for at sætte retning og ambitioner for bureauets design- og kreative løsninger.
Mikkel Lemvig. kommer fra Designit, hvor han havde en tilsvarende stilling. Tidligere har han arbejdet hos Kontrapunkt.

Semler Gruppen udnævner to nye marketingchefer
Niels Pilgaard Hansen udnævnes til marketinghef for Volkswagen Personbiler efter at have haft samme ansvar og rolle i Škoda Danmark de seneste syv år.

Sigrid Kamma Køhl er samtidig udnævnt til ny marketingchef for Škoda Danmark. Hun kommer med mere end 10 års erfaring fra Volkswagen, senest fra en rolle som marketing manager.

Marketingdirektør bliver CEO i Pandora
Spanske Berta de Pablos-Barbier er CMO i Pandora med base i København. Fra marts 2026 ryger hun helt til tops i Pandora som CEO efter Alexander Lacik, der går på pension.
Berta de Pablos-Barbier kom til Pandora i november 2024 efter et job som CEO i Moët & Chandon. Tidligere har hun bl.a. været ansat hos Mars og Lacoste.

Bureaudirektør i Danmarks ældste bureau skifter til nyt bureau
Adm. direktør i Sylvester Hvid & Co. Kenneth Hansen,, skal fremover være adm. direktør i designbureauet BGraphic.dk. Han får til opgave at styrke bureauets vækst, skærpe strategien og dyrke både talenter og kunder.
Han har været på Danmarks ældste bureau i over 20 år, siden 2014 som adm. direktør. Tidligere har han været i 10 år i A.P. Møller-Mærsk.

Ny CEO bliver Camille Sousa-Sousa, som har været bureauchef på bureauet de seneste syv år. Hun bliver dermed den sjette administrerende direktør i bureauets 125 års historie. Camille Sousa-Sousa har tidligere arbejdet på Sylvester-Hvid i knap ti år.

Marketingchef til Small Danish Hotels
Nanna Fangel–Henriksen bliver ny marketingchef hos Small Danish Hotels. Hendes opgave bliver at styrke Small Danish Hotels som brand og The Hotel Alliance, som består af BWH Hotels og Small Danish Hotels. Hun kommer fra VisitAarhus, hvor hun har været i fem år, senest som brand manager. Tidligere har hun bl.a. været ansat i Scandic Hotels som marketing manager.

Janne Rumle Becker skal fremover være ansvarlig for kommunikation og marketing på tværs af Conscia Danmarks ti markeder. Hun har været hos Conscia Danmark i fem år.
Ny kreativ chef i DR Markedsføring
Nino Dedenroth skal fra den 1. november være kreativ chef i DR Markedsføring og Brugerkontakt.
Han kommer fra et job som head of branded content i Social Works, og har tidligere arbejdet hos bl.a. Storylab og Kubbco samt en lang årrække hos Advice.

CMO til Travelmind Group
Jacob Kildebogaard er ny marketingchef hos Travelmind Group. Han har de seneste par år været selvstændig bl.a. som importør af vanille. Tidligere har han været partner og senior director i Nexus Ambition samt adm. direktør i Webjuice.dk.

Commercial director til Brandhouse
Tomas Gorrissen starter som commercial director hos Brandhouse. Han kommer fra et job som account director hos NexusOne. Tidligere har han bl.a. været selvstændig med dialogbureauet Responsive.

To AI-medarbejdere til Fern
Michael Rygaard er ansat som head of AI & co-head of still photography hos Fern.AI, der er en afdeling i Fern . Michael Rygaard kommer fra Klaus Rygaard Watches & Jewelry, hvor han var e-commerce & creative manager. Tidligere har han bl.a. arbejdet hos Nomnomstudiocph samt været selvstændig.

Desuden er Celine Laux ansat som co-jead of Still Photography & AI. Hun har tidligere arbejdet freelance samt hos Sticks’n Sushi.
Celine Laux er fotografuddannet med en BA fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Desuden har Fern tilknyttet Allar til sig. Han er en estisk AI-kunstner og creative director med godt fire års erfaring i at skabe billeder og videoer for mode, bil- og livsstilsbrands. Tidligere har han i mere end 15 år med musikproduktion.

Også Rolf Glumsø er knyttet til Fern. Han har været selvstændig i en årrække og er bachelor fra DMJX.

Bureaudirektør udgiver operabog
Kreativ direktør Jens Winther er aktuel med sin nye bog Opera på nul komma fem, der trækker på erfaringer og værktøjer fra en lang karriere i reklamebranchen.
Siden 2019 har Jens Winther sideløbende med at drive reklamebureauet Winther’s drevet anmeldersitet Det Sku’ Du Se om opera, teater og musicals i Danmark og udlandet.
Bogen er på 232 sider og netop udgivet på Frydendal. Den koster199,95 hos boghandleren eller online.
