Business development director til Gorm Envision
Mark Yuen er ansat som business development director hos Gorm Envision. Hans opgave bliver bl.a. at højne det digitale niveau, bygge bro mellem analog og digital reklame.
Mark Yuen kommer fra Obsidian Digital og har tidligere været CEO & Partner i Heymedia.

Kommunikationskonsulent til Vestjysk Bank
Asbjørn Højris Schmidt er ansat som kommunikationskonsulent hos Vestjysk Bank. Han kommer fra Superego, hvor han var kreativ chef. Asbjørn Højris Schmidt er udtaget til Cannes Lions’ ungdomskonkurrence, Young Lions 2025 til juni i år.

Seniorkonsulent til Nørgård Mikkelsen
Kenneth Steel er ansat som seniorkonsulent hos Nørgård Mikkelsen. Han har været selvstændig det seneste år og før det var han marketing director for Kia, MG & Isuzu hos Nellemann Automotive.
Chief media officer til Publicis
Anders Laursen er ansat som chief media officer hos Publicis Groupe. Her kommer han til at få fokus på at videreudvikle Publicis’ integrerede tilgang til medier, data, kreativitet og teknologi.
Anders Laursen kommer fra et job som direktør hos OMD og har bl.a. tidligere arbejdet hos Carat og Mediaedge:CIA.

Creative director til Tango
Michael Paterson er ansat som creative director, copywriter og er samtidig blevet partner i Tango. Han kommer fra Zupa, hvor han har været i godt 12 år.
Fra Unicorn til L’Oréal
Frederikke Philip er ansat som nordic advocacy & influence manager hos L’Oréal. Hun kommer fra reklamebureauet Unicorn, hvor hun var social media specialist. Tidligere har hun bl.a. arbejdet for Foodora, Merkle Danmark og Accenture Song.

Viaplay får ny chef til den danske reklamesalgsforretning
Jakob Frimann Sørensen bliver ny chef for Viaplays danske reklamesalgsforretning. Han har været hos Viaplay i 23 år og vender tilbage til Danmark efter en kort periode i selskabets internationale organisation. Samtidig forfremmes han senior vice president (SVP) og overtager lederskabet i en ny organisationsstruktur for reklamesalget.

Viaplay har samtidig ansat Søren Nielsen, der den 1. juni tiltræder som VP digital ad sales. Han får ansvaret for at drive det digitale reklameslagsområde.
Søren Nielsen har erfaring fra tech- og reklamebranchen, bl.a. fra arbejde for Google og YouTube samt fra OMD og Vizeum. I sin nye rolle hos Viaplay skal han sikre fortsat innovation og kommerciel udvikling af det digitale annonceunivers.
Når Søren Nielsen tiltræder sin nye rolle som VP Digital Ad Sales, vil han referere til Jakob Frimann Sørensen, der fra dags dato overtager ledelsen af Viaplays reklamesalgsorganisation.

Podimo har ansat ny global indholdschef
Giorgia Brown er ansat til ny global indholdschef hos Podimo. Hun indtræder i virksomhedens øverste ledelsesteam og får det overordnede ansvar for den globale indholdsstrategi, herunder udviklingen af originale formater og IP på tværs af podcasts, video og digitale platforme.
Georgia Brown kommer senest fra et job som chef for Amazon Studios i Europa, hvor hun skalerede organisationen på tværs af syv markeder og stod bag lanceringen af nogle af Prime Videos største globale succeser – herunder Clarkson’s Farm, The Rig, The Grand Tour, LOL: Last One Laughing og All or Nothing-franchisen. Tidligere har hun varetaget seniorstillinger hos Fremantle, Shine Group og BBC Worldwide, hvor hun har arbejdet med international distribution og indholdsudvikling.

24Slides får ny CEO
24Slides, en dansk designvirksomhed med speciale i præsentationer og slidesdesign, får ny CEO. Det er Nikolaj Bastiansen, som tager over efter stifter Tobias Schelle.
Nikolaj Bastiansen kommer fra et job som CEO for Syntese A/S, et datterselskab til Ferring Pharmaceuticals, og har før da tilbragt mange år som leder i Novo Nordisk.
