I Impact skal Niels Bjørndal Nygaard være med til at sikre det bedste udgangspunkt for Impacts kunder i form af scoping for nye såvel som eksisterende kunder. Scopingafdelingen i Impact er med til at afstemme forventningerne mellem budget, projekt og implementering.
Niels Bjørndal Nygaard har mere end ti års erfaring indenfor bureaubranchen. I 2008 startede han sammen med en partner det digitale bureau Create Inside, der fokuserede på opensource-løsninger, senere var han hos Petz & Co i tre år som Digital Consultant & Project Manager, og nu er turen kommet til Impact.
”Jeg ser frem til at bringe min erfaring i spil og arbejde på større projekter, hvor god kvalitet og vedvarende relationer er i fokus. Det at kunne arbejde på gennemførte projekter ser jeg virkelig frem til. Derudover har den udvikling, som Impact har været igennem, været virkelig spændende, og jeg ser frem til at yde mit bidrag til, at det kan fortsætte,” siger Niels Bjørndal Nygaard.
Scoping og commerce har i de seneste par år været igennem en stor udvikling, hvor ønskerne fra virksomhederne nu er en fuld integreret omnichannel-løsning. Det stiller store krav til Impact, da det kræver en grundig forståelse af virksomhedernes eksisterende platform og systemer samt en afstemning af deres forventninger til en omnichannel-løsning, før Impact kan komme ind med en ny og understøttende IT-arkitektur for virksomheden. Det skal Niels Bjørndal Nygaard hjælpe med.
”Niels kommer med en masse erfaring og har en stærk projekt-, implementering- og forretningsforståelse. Han kan både rådgive vores kunder på den tekniske del af en leverance, men i lige så høj grad på det forretningsmæssige. Derudover håber jeg også, at vi kan bruge ham som sparringspartner i vores øvrige afdelinger,” siger Peter Sølling, Partner & Solution Consulting Manager.