Johannes Dybkjær Andersson forfremmes til direktør hos Volume.
Han var med til at starte Volume tilbage i 2012, og har tidligere arbejdet med markedsføring i internationalt regi på Sony Music, hvor han stod bag markedsføringen af navne som Beyoncé og AC/DC.
I sin tid på Volume har Johannes Dybkjær Andersson stået bag koncepter for politiske institutioner såsom Nordisk Ministerråd.
Derudover har han arbejdet med nationale og internationale kampagner, som bla. tæller det internationale samarbejde mellem MØ og Microsoft, og det nordiske content-univers Hi-Fi Scenen for Hi-Fi Klubben.
Samtidig har Johannes Dybkjær Andersson også været involveret i udviklingen af Tuborg Musikhjælp, Roskilde Festival og Dansk Lives Music Against Drugs-kampagnen.
Han har sans for at kombinere eksekvering, bruger-engagement, kunderelationer og værdiskabelse, og skal hjælpe Volume til at indfri det fulde fremtidige potentiale.
Johannes Dybkjær Andersson er uddannet fra det Jyske Musikkonservatorium.