Ny marketingchef til Scandic Danmark

Anette Bøje Hendriksen overtager posten fra Anette Larsen, der fortsætter som kommunikationschef.

Det er en målrettet kvinde med bred organisatorisk indsigt samt marketingerfaring fra både bureau- og kundesiden, der fra i dag skal stå i spidsen for marketingindsatsen og supplere Anette Larsen, der fremover skal fungere som ny kommunikationschef. Side om side skal de to fremover styrke Scandics profil som kommunikerende hotelkæde.

Anette Bøje Hendriksen kommer senest fra en stilling som marketingchef hos TDC. Her har hun gennem en årrække været ansvarlig for planlægning og implementering af en bred række af markedsføringsaktiviteter, og har stor erfaring med konceptudvikling og massekommunikations- og dialogkampagner med en baggrund både fra TDC og reklamebranchen.

Hos Scandic er der stor tilfredshed med udnævnelsen af den nye marketingchef. Salgs- og marketingdirektør for Scandic Danmark, Casper Puggaard, siger:

“Med mere end 10 års erfaring med udvikling af stærke brands og fastholdelse af kunder på tværs af forskellige kampagne- og marketingdiscipliner, får vi med Anette Bøje Hendriksen en stærk profil i spidsen for Scandics marketingafdeling. Vi glæder os til samarbejdet og ser med Anette Bøje Hendriksens tiltræden spændende muligheder for udviklingen af vores markedsføring.”