Nyt forretningsområde får ny direktør hos Lead Agency

Dorthe Petersen skal være direktør for Analyse, Viden og Politikudvikling.

Kommunikationsbureauet Lead Agency har ansat Dorthe Petersen som direktør for Analyse, viden og Politikudvikling, der er et nyt forretningsomåde på bureauet.

Dorthe Petersen er sat i spidsen for Lead Agencys nye forretningsområde Analyse, Viden og Poltikudvikling.

Her skal hun sammen med sit team arbejde med at analysere og afdække samfundsmæssige tendenser og sikre koblingen til nye konkrete politiske handlinger.

Hendes funktion bliver at rådgive inden for alle sektorer, men hun har et primært fokus på offentlige institutioner og faglige organisationer.

Dorthe Petersen er cand.scient. i kulturgeografi fra Københavns Universitet med bypolitik og erhvervspolitik som specialeområde.

Hun har været fuldmægtig og chefkonsulent i Arbejdsmarkedstyrelsen, Undervisningsministeriet og Videnskabsministeriet samt været ekstern lektor på Københavns Universitet.

Senest har hun været direktør i konsulentvirksomheden Bindslev A/S.