Nyvalgte til bestyrelsen i Danish Direct

Generalforsamling i god ro og orden og fire nye til bestyrelsesarbejdet

I går afholdt dialogforeningen Danish Direct generalforsamling på mini-færgen Grønsund i Københavns Havn.

Til forskel fra sidste år, hvor der var debat om Danish Direct skulle sammenlægges med Huset Markedsføring, hvilket som bekendt ikke blev til noget, blev denne års generalforsamling afholdt uden den store debat.

Til gengæld nød de cirka 30 deltagere forud for generalforsamlingen 4 timers faglig optankning af professor Knud Erik Skovby fra Aalborg Universitet, professor Peter Bro fra Syddansk Universitet samt journalist og formand for Akademiet for Anvendt Kommunikation, Niels R. Brinkmann.

På generalforsamlingen blev følgende genvalgt til bestyrelsen:

  • Jesper Juul-Jensen, salgschef i Dansk Erhverv
  • Jan Køhler, direktør, partner og stifter af Relationshuset Gekko (og stifter af Danish Direct)
  • Brian Carlson, kontaktdirektør hos Klausen & Partners
  • Sanila Rana, nordisk salgs- og marketingchef hos IBM
  • Uffe Daub, marketingchef i Ledernes Hovedorganisation

og følgende blev valgt for første gang:

  • Jesper Greve
  • Thomas Lundbye, director performance marketing hos Open AdExchange
  • Jørgen Kurt Jensen, direktør i mediebureauet Carat (suppleant)
  • Kåre Fossing, salgsleder hos Oberthur Technologies (suppleant)

Ud af bestyrelsen er trådt Ida Riviere Le Quement fra Post Danmark samt Henrik Brask fra Novozymes.

Foreningen har i alt ca. 450 medlemmer.