Pris til dansk analysevirksomhed

AudienceProject vinder international pris foran Adobe.

Den danske analysevirksomhed AudienceProject er en af 23 vindere af den årlige Digiday Signal Awards.

De vinder en pris i kategorien Best Audience Measurement Platform, foran Adobe, Accordant Media og Dstillery.

Det er AudienceProjects platform til kampagnevalidering, AudienceReport, som løb med prisen, der anerkender teknologiske platforme, der ’understøtter produktivitet, effektivitet og kreativitet i medie- og marketingprocesser’.

For AudienceProject er prisen et vidnesbyrd om det hårde arbejde, der er blevet lagt i at opbygge AudienceReport.

“At blive hædret med en Digiday Signal Award for Best Audience Measurement Platform bekræfter det, vi har sagt til hinanden i noget tid; at vi har verdens bedste platform til kampagnevalidering”, siger Jacob Lachmann, CEO hos AudienceProject og fortsætter:

“Prisen er et bevis på værdien af vores store mængde af førstepartsdata med rigtige mennesker, som vores platform er baseret på samt vores intuitive brugerflade, der gør det muligt for vores kunder at overvåge og optimere kampagner i realtid”

AudicenceProject har de fleste mediabureauer i Norden som kunder.

Se mere om prisen her