Reputation har ansat Mads Fuhr Frederiksen som digital planner med henblik på at styrke bureaeuts eMarketing kompetencer yderligere.
Reputation har i forvejen erfaring bl.a. som globalt lead agency for flere digitale projekter, foruden det meget omfattende online loyalitetsprogram for Storebælt BroBizz overfor en kvart million danskere.
Mads Fuhr Frederiksen kommer til Reputation fra Neuburg, hvor han var Creative & Production Manager – samme funktion han forinden havde hos Guava. Forud var gået fire år som Online Campaign Manager hos Cubizz Communications.
“Vi har længe villet styrke vores online og digitale kompetencer yderligere. Men uden at gå på kompromis – vi ville have den helt rette person ombord. Og det har vi uden tvivl fået i Mads Fuhr Frederiksen. Med hans årelange erfaring fra Neuburg, Guava og Cubizz, kan Reputation tilbyde samme digitale know-how og produkter som de rendyrkede online-bureauer, men accelereret af vores consumer indsigt, kreativitet ogog 360 grader kommunikationsforståelse”, siger adm. dir. Alexander Peitersen.
Mads Fuhr Fredriksen tiltrådte primo april og vil fremover også være at finde i bureauet’s ledelse.