Mads Ellegaard, 40, har som mål at intensivere dialogen med forbrugerne via de enkelte mæglere og via hovedkontoret.
Han har masser erfaring med kommunikation og dialog, idet han som medejer har været med til at starte kommunikationsvirksomheder som Notabene.net (i dag Guava).
Derudover har han været primus motor for Engodsag.dk, der skabte øget omsætning til internetbutikker og samtidig i alt rejste et millionbeløb til hjælpeorganisationer som Kræftens bekæmpelse, Dansk Røde Kors m.fl.
Han har gennem tiden modtaget en række udmærkelser for lederskab og innovation samt priser som e-handelsprisen og Connect Denmark prisen m.fl.
Desuden har han været medforfatter til Børsens Ledelseshåndbog om e-business og har selv skrevet en omfattende bog om internetkampagner og -dialog.
De praktiske erfaringer fra kommunikationsbranchen er suppleret med en uddannelse som cand. merc. i Design & Communication Management fra CBS og flere års international erfaring fra studier og arbejde i bl.a. USA, Tyskland og Frankrig.