Mikael Eriksen skal som antropolog hos Stagis bl.a. foretage antroprologiske kortlægninger for Stagis’ offentlige og private kunder med henblik på at afdække styrker og potentialer.
Derudover skal han designe fremtidsscenarier som en del af strategiprojekter, hvor en strategisk retning skal udvikles.
Mikael Eriksen kommer med en baggrund som Ph.d. stipendiat ved Institut for Antropologi og som antropologisk rådgiver på forskellige projekter, bl.a. projekter vedr. omdannelse af lukkede skoler.
Trine Lundahl er ansat som seniorprojektleder.
Hun kommer med 25 års erfaring inden for en kommercial kampagnetilgang. Først fra jobbet som Senior Account Manager hos Velux, senere fra 11 år hos reklamebureauet Manipulation, hvor FMCG, medicinal og high end brands var i fokus, og senest fra rollen som Nordic Marketing Director hos L’Oréal.
Trine vil hos Stagis være ansvarlig for at styre store strategi- og brandingprojekter igennem fra A til Z samt sikre høj kvalitet i alle produktioner fra udviklingen af hjemmesider til alt fra filmproduktion, brochurer, rumligt design til POS-materialer med mere.
Stagis’ kundeportefølje er bl.a. Kolding Kommue, Københavns Kommune, Odense Kommune, CBS, Movia, Kræftens Bekæmpelse, Kulturministeriet, NRGi, Arla, Novozymes, Nordisk Film, Hewlett-Packard, Randstad, Sauer Danfoss.