Andreas Phillipsen er startet som Global Head of Organic Performance hos Momondo.
Her skal han stå for at skabe trafik til momondo via organiske kanaler – primært gennem arbejde med SEO og content.
Samtidig skal han være med til at udvikle organisationen, så Momondo kan vokse på tværs af virksomhedens 32 internationale markeder.
Andreas kommer fra en stilling som seniorkonsulent hos eCapacity, hvor han har arbejdet med online strategi og analytics på tværs af kunder.
Line Schjelde er startet som nordisk PR Manage.
Her er hun ansvarlig for at planlægge og koordinere momondos nordiske PR aktiviteter for at sikre Momondos position som rejseekspert.
Hun kommer fra en stilling som PR assistent ved kommunikationsbureauet Help PR.
Line er uddannet Cand.merc.kom fra Copenhagen Business School.
Ny CEM Project Manager er Monica Fabienke.
Hun har ansvaret for udvikling af nyhedsbreve samt sikring af content, kreativt materiale og dataflow.
Monica har tidligere arbejdet med analyser og rapportering hos Rambøll Olie & Gas.
Derudover har Monica også været ansat som CRM marketingkoordinator hos Danske Bank i fire år.
Tine Kierulff Nielsen er startet som CEM Campaign Specialist.
Hun er ansvarlig for layoutet af Momondos nyhedsbreve samt design og redigering af banner på momondo.com.
Tine kommer senest fra en stilling som eksekveringsspecialist hos dialogbureauet Wunderman, hvor hun har arbejdet med brands som Adidas, Reebok, Matas og Telenor.
Tine er uddannet multimediedesigner.
Som User Experience Designer for mobile applikationer er ansat Kate Saunders.
Kate skal være med til at udvikle de nye features i Momondos mobile applikationer.
Kate har tidligere arbejdet som UX Designer for en start-up virksomhed i Berlin. Kate har læst Industrial Design i England og i Holland.
Julia Onyshchenko er ny Product Manager.
Her står hun for at implementere Momondos produktvisioner og sikre at Momondos flysøg forbliver markedsførende.
Tidligere arbejdede hun for TIA Technology A/S som Product Owner, hvor hun var ansvarlig for en af nøglefunktionerne i virksomhedens produkt.
Delphine Vermot er Product Owner for Momondo Hotels.
Hun skal udvikle og sikre, at Momondos hotelsøg er markedsførende, og hun kommer med mere end ti års international erfaring fra rejsetjenesten lastminute.com, Trustpilot og Falcon Social.