Brian Carlson kom til Klausen + Partners for 2 år siden som kontaktchef fra samme stilling i dialogbureauet Rainmaker. Han er nu udnævnt til kontaktdirektør. Med titlen følger nye opgaver og et øget fokus på det, som Brian Carlson har gjort til et af sine absolutte specialer: Kundedialog der sælger.
“Jeg er utrolig glad for, at Brian har takket ja til opgaven. Brian tænker ikke dialog i traditionel forstand. Han tænker integreret på tværs af alle platforme. Og så tænker han i resultater – kundedialogen skal kunne måles, helst i direkte salg. Og det er den type dialogkommunikation, der er brug for nu. Derfor er det naturligt at udnævne Brian til kontaktdirektør”, siger Hans-Henrik Søndersted-Olsen, adm.dir., Klausen + Partners A/S.
“Klausen + Partners har lagt en ambitiøs vækstplan for de kommende år, og jeg er glad for at skulle være en af de drivende kræfter bag den”, siger Brian Carlson, der er accountansvarlig for bl.a. BankNordik, Canal Digital, Københavns Energi og NovoNordisk.
På Direct Marketing Dagen 2010 vandt Brian bronze sammen med Københavns Energi for kampagnen “Giv den gas i vaskeriet”.
Brian Carlson er 32 år, uddannet cand. merc. fra CBS med speciale i Brand Architecture. Han sidder på andet år i bestyrelsen i den uafhængige interessentforening Danish Direct og blev i 2010 udpeget af Berlingske Nyhedsmagasin som Talent 2010.