Marketingdirektør nu adm.dir. for kaffeløsning

Kim Bach modtog i 2010 årets Rambuk.

Kim Bach er ansat som adm.dir. for Selecta A/S, som er leverandør af kaffeløsninger og eneforhandler af Starbucks til virksomheder.  

Kim Bach fik sin kommercielle opdragelse i Apple hvor han bl.a. etablerede distributionskanaler.

Han har senest været nordisk marketingdirektør for Experian, hvor han gennemførte en repositionering af virksomheden og udvikling af loyalitetsprogrammer, der førte til en klar profil i medierne og en signifikant bedre kundetilfredshed.

Desuden har Kim Bach tidligere arbejdet som skandinavisk marketingdirektør i Rockwool, hvor han i 2010 modtog Årets Rambuk.

Han har også et job som marketingdirektør i Dong Energy på bagen.

Kim Bach er uddannet cand.merc fra CBS.

Selecta A/S blev etableret i 1956 og har i dag kaffeautomater i hele Europa, bl.a. i Københavns Lufthavn og hos Shell.

Selecta leverer specialiserede løsninger til over 5 millioner forbrugere hver dag. Organisationen består af 5.000 ansatte, der konstant arbejder på at udvikle og forbedre kvaliteten af produkterne med en gennemgående CSR-strategi, der vægter bæredygtighed hos leverandører og samarbejdsparter, og sikrer certificerede produkter og kvalitet. Netop CSR strategien var afgørende, da Starbucks valgte Selecta som samarbejdspartner.