Vice ansætter en AD og en tekstforfatter

Vice Media Danmark udvider sit in-house bureau med Art Director Emil Kjems og Copywriter Joachim Ulrich.

Joachim Ulrich kommer fra TBWA, hvor han i en kort periode arbejdede med konceptudvikling og copywriting.

Før det tog han en pause fra reklamebranchen, hvor han udviklede grænsesøgende TV-programmer for Douglas Entertainment.

Joachim er uddannet copywriter ved Miami Ad School i Berlin og vinder af Young Creative Circle Award 2013.

Emil Kjems har fem års erfaring i konceptudvikling og art direction, hvor han har været med til at udvikle løsninger på tværs af hele mediepaletten for kunder som Carlsberg, FC København, Oddset, Arla, Metroen og Stofa.

Det seneste år har han arbejdet som freelance, bl.a. på flere projekter hos Black Rabbit.

Tidligere har Emil arbejdet hos Kunde & Co. og Creuna.

Joachim og Emil har arbejdet sammen som freelance team hos Se Lige Mig og Suzumuchi, og det har lige siden været et stærkt ønske fra begge at finde et sted at sidde sammen fast.