nemlig.com gik i efteråret 2013 aggressivt ud med at prismatche Netto på ca. 1800 varer. Det viste sig at bære frugt, for nemlig.com havde i seneste regnskabsår en fremgang på 150 pct.
Det kalder på en anden organisation, og i den forbindelse har online-supermarkedet bl.a. sagt farvel til salgs- og marketingdirektøren David Demsitz, der tiltrådte den nyoprettede stilling for godt et år siden.
”Det er rigtigt, at vi har valgt at sige farvel til David Demsitz, og vi er nu i gang med at rekruttere nye ledelseskræfter til området,” siger Soffy Monies, der er presseansvarlig hos nemlig.com.
David Demsitz kom til nemlig.com fra en stilling som Head of Online hos 3, hvor han var ansvarlig for al digital forretning. Hos nemlig.com havde han det kommercielle ansvar, herunder kundeservice, marketing, salg og CRM – samt ved sin tiltræden ansvar for 50 af nemlig.coms i alt 300 medarbejdere.
Også CRM-chef Malene Bendtsen har nemlig.com sagt farvel til – hun kom i lighed med David Demsitz også til nemlig.com i begyndelsen af sidste år.