Efter godt fire år hos Danske Bank, har Jeppe Madsbad Lauritzen valgt at sige ja tak til et nyt job.
Han forlader en stilling som First Vice President/Head of Activation i Group Marketing for i stedet at blive Nordic Marketing Director i Santander Consumer Bank.
Spanske Banco Santander er en af Europas største banker, men i Danmark er der tale om en nichebank, der i de sidste par år har været meget aktiv i jagten på indlånskunder.
Tidligere i år overtog man så GE Money Bank, og man er netop nu i gang med at sammenlægge organisationerne.
Jeppe Madsbad Lauritzen kom til Danske Bank i starten af 2011 fra sponsorbureauet Promovator, der er en del af Dentsu Aegis Network. Han var således med til at involvere Danske Bank i fodbold gennem sponsoratet af det danske fodboldlandshold.
Det har dog været foranderlige tider, og Banken har siden trukket sig fra sponsoratet igen..
Det er ikke lykkedes at få kontakt med adm. dir. Bo Jakobsen for at høre nærmere om, hvilke opgaver Jeppe Madsbad Lauritzen er blevet udstyret med.
Bureaumæssigt betød overtagelsen af GE Money Bank, at man sagde farvel til Another og Intergral, mens Umwelt, har overtaget budgettet – det sker dog som del af en skandinavisk konstellation. Banken er vundet sammen med svenske Forsman & Bodenfors og norske SMFB.
Hos Danske Bank har man endnu ikke taget stilling til, hvad der skal ske på Jeppe Madsbad Lauritzens stilling.